четвъртък, 13 декември 2012 г.

Наясно ли сте със значението на телеколаборативното учене?

16 коментара:

  1. Да. Дори съм участвал в разработването на програми.

    ОтговорИзтриване
  2. абсолютно нищо не разбирам!

    ОтговорИзтриване
  3. изобщо не съм наясно

    ОтговорИзтриване
  4. Човек може да е съвсем наясно чак след като лично опита подобна дейност, тъй както разбира какво е да караш колело например, чак след като лично се качи.
    Като цяло наличната информация е достатъчна, за да добие човек представа що е телеколаборативно учене.

    ОтговорИзтриване
  5. Praktikata uchi choveka , za tova lichno az ne sum mnogo naqsno , no imam jelanie da naucha poveche v tazi sfera.

    ОтговорИзтриване
  6. Ne bqh zapoznata,no nauchih ot bloga

    ОтговорИзтриване
  7. благодаря на блога

    ОтговорИзтриване
  8. Да дори съм участвал в редица подобни мироприятия и е доста интересно предвид многото информация която можеш да научиш

    ОтговорИзтриване
  9. Не знаех какво е,но прочетох в блога и вече знам ! :))

    ОтговорИзтриване
  10. Аз имам само бегла представа

    ОтговорИзтриване
  11. Не съм запознат :)

    ОтговорИзтриване
  12. Имам бегла представа,но определено е недостатъчна.

    ОтговорИзтриване